FAQ

  1. Z jakich przywilejów mogę korzystać, mając kartę Camaïeu?

    PREZENT POWITALNY

    Prezent powitalny w postaci 60 dodatkowych punktów naliczanych przy pierwszym zakupie.

    ZNIŻKI

    Warto robić zakupy w Camaïeu: przy każdych zakupach gromadzisz punkty! Za każde 350 punktów otrzymasz bon zakupowy o wartości 15 PLN.

    Bony zakupowe są ważne we wszystkich sklepach Camaïeu w Polsce oraz w sklepie internetowym Camaieu.pl. Aby wykorzystać bon podczas zakupów online, wystarczy wpisać kod promocyjny BON15PLN w polu bony promocyjne. Termin ważności bonu wynosi 2 miesiące. Termin ten nie jest przedłużany. Bonów zakupowych nie można ze sobą łączyć, ale obowiązują one przy zakupach produktów sprzedawanych w ramach wszystkich naszych promocji (chyba że warunki danej promocji stanowią inaczej). Zniżka z bonem zakupowym jest zawsze naliczana jako pierwsza.

    NIESPODZIANKI

    Niespodzianka na urodziny oraz inne niespodzianki.

    KORZYŚCI DLA STAŁYCH KLIENTÓW

    Rezerwacja produktów na 3 dni.

  2. Jak otrzymać kartę Camaïeu?

    Karta Camaïeu jest bezpłatna. Możesz ją otrzymać przy zakupie w dowolnym sklepie Camaïeu w Polsce oraz przy dowolnym zamówieniu w sklepie internetowym Camaieu.pl na stronie www.camaieu.pl .

    Karta nie ma terminu ważności. Wystarczy dokonywać zakupu raz na rok, by zachowały się punkty i korzyści zgromadzone na karcie.

  3. Jak aktywować kartę?

    Kartę możesz aktywować w sklepie lub w Internecie na stronie www.camaieu.pl , w zakładce „Moja Karta Camaïeu”.

    Aktywacja w Internecie: wpisz numer karty (numer 15-cyfrowy, zaczyna się od cyfry 75) widoczny z tyłu karty, a następnie wypełnij pola obowiązkowe.
    Dopóki karta jest nieaktywna, nie możesz korzystać z przywilejów ani punktów, które zostały na niej zgromadzone.

  4. Jak zmienić moje dane osobowe?

    Jeśli chcesz zmienić dane osobowe zapisane na Twoim koncie, zaloguj się do konta na stronie www.camaieu.pl i otwórz zakładkę „Moje konto/ Moje dane”. Dane zostaną zmienione po zatwierdzeniu wprowadzonych zmian. Do konta może być przypisany tylko jeden adres e-mail.

  5. Co mam zrobić w przypadku zgubienia lub kradzieży karty?

    Jeśli karta została aktywowana, punkty i korzyści na niej zgromadzone nie zostaną utracone: wystarczy udać się do dowolnego sklepu Camaïeu i poprosić o wydanie nowej karty. Dział obsługi klienta może także bez problemu połączyć starą i nową kartę w jedną i przenieść na nią punkty ze starej karty.

  6. Czy moja karta Camaïeu będzie działać także poza granicami Polski?

    Nie. Karta Camaïeu jest ważna tylko na terenie Polski.

  7. Mam kilka kart Camaïeu. Czy można je ze sobą połączyć?

    Karty można ze sobą połączyć. Aby to zrobić, skontaktuj się mejlowo z działem obsługi klienta. Punkty zgromadzone na wszystkich kartach zostaną przeniesione na kartę, którą zechcesz zachować. Nowe saldo będzie aktywne od razu po połączeniu wszystkich kart.

  8. Nie udaje mi się przypisać karty do mojego konta na stronie www.camaieu.pl. Co mam zrobić?

    Skontaktuj się z działem obsługi klienta.

  9. Mam już kartę Camaïeu, ale nie mogę stworzyć konta na stronie internetowej. Co mam zrobić?

    Aby stworzyć konto z kartą Camaïeu, otwórz zakładkę „Moje konto” i kliknij przycisk „Utwórz konto”. W rubryce „Nie masz jeszcze konta na naszej stronie?” zaznacz „TAK” przy pytaniu „MASZ JUŻ KARTĘ CAMAÏEU?”.
    Podaj numer swojej karty i/lub adres e-mail/ numer telefonu oraz imię i nazwisko wielkimi literami bez polskich znaków.

    Po podaniu tych informacji otworzy się formularz do założenia konta. Wpisz wymagane dane i stwórz swoje hasło. Gotowe! Twoje konto zostało założone.

  10. Punkty z moich ostatnich zakupów nie są widoczne na moim koncie.

    Punkty na pewno zostały naliczone: będą widoczne na koncie następnego dnia po zrobieniu zakupów. W razie pytań skontaktuj się z działem obsługi klienta. W przypadku zakupów internetowych punkty są widoczne na koncie w dzień po wysyłce zamówienia.

  11. Słyszałam, że można naliczyć punkty później na podstawie paragonów. Czy to prawda?

    Nie. Jeśli zapomnisz wręczyć kartę sprzedawcy podczas transakcji lub jeśli sprzedawca o nią nie poprosi, punkty za zakupy nie zostaną naliczone i nie będzie ich można naliczyć później na podstawie paragonu.

  12. Czy punkty za moje pierwsze zakupy z kartą zostaną uwzględnione na saldzie karty?

    Nowa karta jest zawsze skanowana przez sprzedawcę w momencie wydania, nawet przed jej aktywacją. Nową kartę musisz aktywować w sklepie lub przez Internet (w ciągu 2 miesięcy od jej otrzymania), wtedy na saldzie pojawią się punkty z zakupów sprzed aktywacji karty.

  13. Jak gromadzić punkty na karcie i jak sprawdzać saldo karty?

    Punkty naliczane są po podaniu numeru karty przy każdym zakupie w dowolnym sklepie Camaïeu w Polsce lub przy każdym zamówieniu w sklepie internetowym Camaieu.pl na stronie www.camaieu.pl (do liczby punktów nie wlicza się kosztów dostawy), także podczas wyprzedaży. Za 1 złotówkę otrzymujesz 1 punkt.
    Informacja o saldzie widnieje na każdym paragonie. Saldo możesz także sprawdzić na stronie www.camaieu.pl w zakładce „Moja Karta Camaïeu”.
    UWAGA: przy płatności kartą podarunkową Camaïeu punkty się nie naliczają. Więcej informacji znajdziesz w warunkach ogólnych .

  14. Dostałam(-em) wiadomość z bonem, ale nie mam jak jej wydrukować, żeby pokazać ją sprzedawcy.

    Wydruk wiadomości w takim przypadku nie jest konieczny. Wystarczy karta, którą pokażesz sprzedawcy podczas transakcji. Sprzedawca sprawdzi kartę w kasie i zrealizuje bon. Jeśli nie masz przy sobie karty, sprzedawca odnajdzie Twoje konto po nazwisku, imieniu, numerze telefonu lub kodzie pocztowym i także wtedy będzie mógł zrealizować bon.

  15. Zgubiłem(-am) lub usunęłem(-am) wiadomość z bonem, którą mi wysłaliście. Czy możecie mi ją wysłać jeszcze raz?

    Ponowna wysyłka wiadomości nie jest możliwa. Jeśli chcesz skorzystać z bonu, wystarczy, że pokażesz sprzedawcy kartę podczas transakcji. Sprzedawca sprawdzi kartę w kasie i zrealizuje bon. Jeśli nie masz przy sobie karty, sprzedawca odnajdzie Twoje konto po nazwisku, imieniu, numerze telefonu lub kodzie pocztowym i także wtedy będzie mógł zrealizować bon.
    Aby wykorzystać bon podczas zakupów online, wystarczy kliknąć kod promocyjny BON15PLN dostępny w koszyku, w zakładce z kodami promocji.

  16. Chcę zwrócić artykuł, który kupiłem(-am) za bon zakupowy. Czy będę mogła/mógł wykorzystać ten bon przy innych zakupach?

    Bonu nie można wykorzystać ponownie ani przy wymianie, ani przy zwrocie artykułów

  17. Zapomniałem(-em) hasła.

    Aby odzyskać dostęp do konta, otwórz zakładkę „Moje konto” na stronie www.camaieu.pl i kliknij polecenie „Kliknij tutaj” znajdujące się poniżej pola na wpisanie hasła. Na ekranie pojawi się komunikat z polem do wpisania adresu e-mail powiązanego z kontem. Na ten właśnie adres e-mail zostanie wysłane nowe hasło. Możesz także kontaktować się w tej sprawie z działem obsługi klienta.

  18. Co zrobić, żeby zrezygnować z udziału w programie lojalnościowym?

    Aby zrezygnować z udziału w programie lojalnościowym, wystarczy skontaktować się z działem obsługi klienta za pomocą formularza dostępnego po kliknięciu polecenia „Kontakt” znajdującego się u dołu strony www.camaieu.pl (rubryka „Moja karta Camaïeu”). Usuniemy Twoje dane z systemu i dezaktywujemy kartę, którą możesz następnie zniszczyć.

  19. Gdzie znajdę ogólne warunki korzystania z programu lojalnościowego Camaïeu?

    Zasady uczestnictwa w programie są dostępne po kliknięciu zakładki z regulaminem korzystania z karty Camaïeu, znajdującej się zawsze u dołu strony www.camaieu.pl lub po kliknięciu tego linku .

Początek strony