FAQ

  1. Jakie są warunki wymiany zakupionego artykułu?

    Artykuły* nienoszone i niepoddane przeróbkom krawieckim podlegają wymianie lub zwrotowi w terminie 30 dni od daty ich zakupu przy okazaniu paragonu. W przypadku artykułów przecenionych w ramach wyprzedaży i Mid Season Sale termin ten wynosi 7 dni. W przypadku artykułu z wadą i noszonego zgodnie z przeznaczeniem czas na jego reklamacje wynosi 6 miesięcy. Artykuły kupione w ramach akcji promocyjnych, których warunki stypulują zakup kilku artykułów aby móc korzystać ze zniżki, nie podlegają zwrotom. Podlegają one wymianie lub ich wartość jest zwracana w postaci karty podarunkowej.

    Nie dotyczy*: strojów kąpielowych, których folia ochronna została odklejona, kolczyków, rajstop i skarpet.

  2. Gdzie mogę wymienić zakupione artykuły Camaieu?

    Możesz dokonać natychmiastowej wymiany w każdym sklepie Camaieu w Polsce. Udaj się do sklepu z artykułami, które chcesz wymienić i otrzymanym listem przewozowym. Nasi sprzedawcy z przyjemnością dokonają ich wymiany lub zwrotu ich wartości.

    Jeśli chcesz znaleźć najbliższy sklep, przejdź do strony „nasze sklepy”.

  3. W jakim terminie mogę dokonać wymiany zakupionych artykułów?

    Zwrotu lub wymiany należy dokonać w terminie 30 dni od daty otrzymania zamówienia (w przypadku artykułów przecenionych w ramach wyprzedaży lub Mid Season Sale termin ten wynosi 7 dni). Po upływie tego terminu zwrot lub wymiana nie są możliwe, z wyjątkiem produktów z wadą. Termin na złożenie reklamacji produktu z wadą i noszonego zgodnie z przeznaczeniem wynosi 6 miesięcy.

  4. Jak przebiega wymiana artykułów w sklepie Camaieu?

    Podany podczas zakładania konta klienta adres e-mail jest jednocześnie Twoim loginem. Jeśli posiadasz kilka adresów e-mail, wypróbuj pojedynczo każdy adres, wpisując go w polu login. Jeśli nadal nie możesz się zalogować, skontaktuj się z naszym konsultantem, wysyłając wiadomość za pośrednictwem naszej strony internetowej, w zakładce „Kontakt”.

  5. Czy możliwe jest odesłanie zamówionego artykułu?

    Jeśli chcesz wymienić zamówiony artykuł na ten sam artykuł w innym kolorze lub rozmiarze lub na zupełnie inny artykuł, radzimy udać się do najbliższego sklepu Camaieu aby dokonać natychmiastowej wymiany. Możesz także złożyć nowe zamówienie na nasze stronie.

Początek strony